April 4, 2014

08.10.2012 propunere turnul de apa

Aceasta este propunerea mea pentru Turnul de arta, concurs organizat de Make a Point.
Turnul de apa este situat in cartierul Pantelimon. Un cartier cu oameni foarte diferiti dar totusi asemanatori. Am ales personajul cu muzicuta pentru ca in perceptia mea este vorba de un cartier destul de segmentat din cauza muzicii, sunt cei care asculta manele, hip-hop, dnb, etc. Totusi, muzica "simpla" a unui singur instrument nu este prea des atribuita unui segment de oameni, ea ar trebui sa placa tuturor si sa ii apropie. Personajele de pe fundal simbolizeaza amintirile care ii leaga pe toti locuitorii unei regiuni. Majoritatea au fost la aceeasi scoala, acelasi liceu, cel putin in primul segment al vietii au foarte multe amintiri similare cu cele ale vecinilor. As fi vrut sa merg mai departe, sa folosesc imagini din zona cu licee sau locuri simbolice de prin parc sau pe unde pierdea lumea vremea.
Am Pierdut din vedere faptul ca lucrarea trebuie sa fie executata de alpinisti utilitari si mi-am impus stilul cam brutal, daca nu as fi cocotat acolo, lucrarea ar fi destul de complicat sa iasa asa.
Lucrarile intrate in competitie le gasiti aici : http://makeapoint.ro/point/voteaza-turnul-de-apa.php

No comments: